Thursday, November 23, 2006

U Parizu sam...Ne mogu reci da mi je divno...Odnosno, prekratko sam ovde, tek nedelju dana.

Citam novu Agambenovu kratku filozofku criticu "Sta je to dispozitiv" u odnosu na ovaj Fukoov termin.

Bila danas u Luvru. Ne od znatizelje, vec iz ocajana. Mislila sam da cu tamo malo da saberem misli. Prevelik je Luvr, a setanje znaci da se stalno ide iz prostorije u prostoriju - dok oznaka sortir u stvari i tesko da vodi ka izlazu. Htela sam da vidim Egipat. Glavu kraljice Hapsetsut. Nisam je nasla. Ali sam videla nesto nebobicno interesantno - a to su soljice za caj iz druge polovine XVIII veka na kome je nacrtane poruke u obliku onoga nacrtano kljuc pa na primer nota de pa votre pa nacrtano srce ( cle de votre coeur)...Jako interesnatno, potpuno efemerno, i nekako prisno...Videla i Milosku Veneru - stavljena je u potpuno neprimerenu sobu, drvenu, cudnu, ceremonijalnu...i naravno, egipatske macke i krokodili...

Toliko o krilu Sully...

Svuda daju instrukcije kako da posetioci dozive Da Vincijev kod...Eto sta je muzeologija danas.

a padala je kisa danas...spleen...

No comments: